Ya Bırak git Durduk Yere -Rep Veriyorsunuz Bu forum Hep Böyle durduk yere - rep veriyorlar linkler çalısıyor sen indiremediiysen suc benım değil - rep vermen gerekmiyordu asıl sen yürü bee buyur link
http://scripti.org/i/diziizlescript.rar indirimezsen gel msn ben sana atacam oke Hepinize Helal Olsun bırakıyorum Bu Forumu Ne Haliniz Varsa Görün Ben Böyle Çekemez İnsanlar Görmedim Hep kendinizi düşünüyorsunz en ufak birşeyde - rep veriyorsunuz adama 2086 dan girdiğimi biliyorum dedım başka yerde adam samimiyetin luzumu yok diye -rep vermiş varmı böle bişe Sizler bizi düşünmüyorsunuz Ama Ben Düşünerekten Son Olarak Hepinize Kolay Gelsin Bol Kazançlar Dilerim Allah Gonlünüze Göre VErsin...