https://www.r10.net/off-topic/736067-...ri-trt-de.html

bende açmıştım ama geç kalmış sanırım.

trt program çıkarcak kadar takmış onları anlamadım


GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulan öyle bir sitem olsun, Elimi kolumu sallar gezerim bu ülkede ? Yüz kapatmak niye..
Ülkenin her tarafında inciciler var bir telefonla yığılırlar Allah'ıma.
Sebebi bizim hiçbi yazardan farkımız yok demekmiş Bence artislikten başka birşey değil