https://www.r10.net/off-topic/736067-...ri-trt-de.html
bende açmıştım ama geç kalmış sanırım.
trt program çıkarcak kadar takmış onları anlamadım
Ulan öyle bir sitem olsun, Elimi kolumu sallar gezerim bu ülkede ? Yüz kapatmak niye..
Ülkenin her tarafında inciciler var bir telefonla yığılırlar Allah'ıma.
Sebebi bizim hiçbi yazardan farkımız yok demekmiş

Bence artislikten başka birşey değil