Hiçbir fikrim yok. Daha önce DX'i deneme şansım olmadı HazarHizmet'in açtığı konuda görmüştüm, ürüne rastladım koymak istedim. Sanırım normal spycam lerin çektiği kalitededir ama su altında ne kadar kalitede çeker bilemiyorum.

Ayrıca site hakkındaki fikirlerimide yazayım.
Dost canlısı bir personele sahip. İndirim istedim bir üründe hemen indirim kuponu gönderdiler. Tabii kargoyu görmemişim bakalım 260usd'lik ürünü 200usd'ye almaya çalışıyorum, test için alıyorum Türkiye'de satacağım dedim. Eğer bunu da kabul ederlerse artık devamlı ürün alırım. DX'den daha ucuz fiyatlar ama kargo pahalı geldi, az miktarda ürün alacaksanız DX daha uygun sanırım.