Ödemenizi yarın sabahtan yapacağım. Yalnız biraz yoğun bir adamım. Unutkanlık edebilirim. Siz mümkünse gün içerisinde ödemeniz ulaşmazsa özel mesajla durumu hatırlatır mısınız?

Saygılarımla,