Merhaba arkadaşlar

Godaddy ' e öneriler üzerine geçiş yapmaya karar verdim. Geçişimden sonraki register edeceğim domainleri oradan register ettim.

Transfer hakkında pek bilgim yok hiç bilmediğim için. Öncelikle süresi bitmeye yakın bir domainimi taşımak için domain transfer bölümünden domain adını yazıp ödemeyi yaptım. Benden herhangi bir auth code istemedi.

Sonra panelden transfer manager gibi biryer vardı. Oraya girdim . Orada 4 işlem gözüküyor 1.aşamada olduğu yazıyor.

Bu 1 . aşamanın atlaması için kaç gün geçmesi gerekir. (whois kontrol yazıyordu sanırım )

2.3.4 aşamalarda benden ek olarak auth code harici birşey isteyecek mi ?

Toplamda kaç hafta sürüyor tamamen taşınması ?


Sorularımı yanıtlarsanız sevinirim , teşekkür ederim.