sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam magento scripti ve opencart çok iyi.

Hazır düşünürseniz
http://www.hemenal.com/ http://www.maxidurak.com/admin/home/anasayfa.vol
https://www.sekolay.net/ http://www.kolaymagaza.com/e-ticaret-index.html

Bana kalırsa opencart ile devam edin derim.

Bir de araştırmak ve öğrenmek için
http://www.sanalkurs.net/kategoriler-38.html

Tek sıkıntı sanal pos. Şirket olmayanlara pek güvenmiyorlar. Fakat içeriden tanıdıgınız varsa sorumlulugu üzerine alır ve kolayca başlatır.
Cevap için çok teşekkürler sanal posta sorun yok çünkü iş yeriyiz zaten vergi levhamız faturamız falan herşey var. Ama işte scriptte tıkandım kaldım ne yapacağım bilmiyorum