burack ben özellikle belirttim arkadaşım beklenen güncellemedeğil dedim ayrıca küçük değişim diyorsun sana göre küçük sen çalışmmaışsan veya o beğenmeyen arkadaşlar çalışmamışsa pr değeri alamamışsa onlara tabiiki küçük olcak az önce bir arkadaşımın sitesi pr1 den pr3 e çıkmış ve ayrıca buraya birsürü yazan var değişme olduğunu ayrıca r10 bile pr2 ye düşmüş bunada küçük değişim diyorsanız siz bu işten ya bişi anlamıyorsunuz yada işinize gelmiyor