Arkadaşlar merhaba bir kaç sorum olacak konuya hakim arkadaşlar yanıtlayabilrse sevinirim
vbulletin 3.8.x sürümü için lisans almam gerekiyor sitesinden alabliyormuyuz yoksa sadece 4.x lisansımı veriyor orjinal sitesi ?
ingilizcem olmadığı için anlayamadım ücretleri nedir tam olarak yıllık ve ömür boyu olarak ?
birde vbseo var onun 2 el lisans fiyatı ortalama nedir yada elinde olan yazarsa ekleyebilirim