Ofisle bitiyor mu. mahkeme kararı diyorsun. bunu neye dayandırıp çıakrtıcak. var mı türk devletinde aramızda bir iş olduğuna dair sözleşmesivergisi zıvırtısı ? yok. o zaman bende de var ofis gideyim diyeyim koxp benim reklamlarımda böl böle yaptı alacaklıyım çıkartayım karar gideyim bankana boşaltayım hesabını