Üstad öncelikle emeğin için ne kadar teşekkür etsek azdır.
Ben bota tıklayınca bu sayfaya erişim yetkiniz yoktur uyarısı alıyorum.Hosttan herhangi bir ayarmı yapmak gerekiyor acaba.Botu çalıştırmak için ie,mozilla ve chrome tarayıcılarıın denedim.Hepsinde aynı uyarıyı aldım.