kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dava açamaz çünkü Türkiyeye herhangi bir vergi ödemiyor. Daha öncede yaşayan oldu bunu.

Hiçbir şey olmaz merak etme.

Vergi ödemiyor ve somut delilleri yoktur..
Sen o mektubu zevkle yırt, keyfine bak.

Dava açarsa olan kesinlikle googleye olur merak etme.

2007 yılında bende aynen öyle yapmıştım para yok çek yok pin yok yırtıp atmıştım

demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelen mektubun burda paylaşabilirmisiniz.
Temin edemedim hocam bende düşündüm onu bir fotokopisini alıp taratayım paylaşayım diye ama alamadım malesef.