Dava açamaz çünkü Türkiyeye herhangi bir vergi ödemiyor. Daha öncede yaşayan oldu bunu.

Hiçbir şey olmaz merak etme.

Vergi ödemiyor ve somut delilleri yoktur..
Sen o mektubu zevkle yırt, keyfine bak.

Dava açarsa olan kesinlikle googleye olur merak etme.