Dava açamaz çünkü Türkiyeye herhangi bir vergi ödemiyor. Daha öncede yaşayan oldu bunu.
Hiçbir şey olmaz merak etme.
Vergi ödemiyor ve somut delilleri yoktur..
Sen o mektubu zevkle yırt, keyfine bak.
Dava açarsa olan kesinlikle googleye olur merak etme.