fbifbi212 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence tasarımında çok gereksiz kodlar var, daha sadeleştirmelisin...
Bkz: İçerik / Kodlama oranı..!!
Site sahibinin kararı elden ne gelir ki.