Konu
Totem yaptım maçı izlemeyeceğim ama :(
12-09-2010, 23:25:27
#13
delikanli53
bydewa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam kapat şu radyoyu gözünü sevim
20 fark attılar şimdiden
super fm dinliyordum mesaj attım şimdi
Tabi o kadar büyük bir şey beklemiyorum sonuçta karşımızdaki rakiplerin hayatı basket ve beyzbol
başka birşey bilmiyorlar ki.
Ama umudumuz var