Konu
Totem yaptım maçı izlemeyeceğim ama :(
12-09-2010, 22:53:06
#10
delikanli53
Baskette ne kadar geliştirdik kendimizi baksanıza 2.liğe bile tahammülümüz yok
çok güzel birşey bu.