Konu
Totem yaptım maçı izlemeyeceğim ama :(
12-09-2010, 22:34:29
#8
delikanli53
KMLGRLR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bizim maç merak etme
iyi gidiyorsa ben izlemeyeyim