Arkadaşlar ilginizden ötürü çok teşekkür ediyorum. Bugünlük bu kadar yeterli ara ara bu konu altında 1-2 gün aralıklarla yorum işimizi devam ettireceğiz. Bu yazıma kadar pm atan ve anlaştığımız kişilerin işleri bitirmelerini bekleyeceğim o konuda yanlış anlaşılma olmasın. Tekrardan ilgiden dolayı teşekkür ediyorum.