Kesinlikle katılıyorum. Araştırma yaptım ve eşimle konuştum. Araba-galeri işine girmeyeceğim. Rusya'dan arsa alacağım ve değere katlanınca satıcağım. Ayrıca gerekli yerlerden evde alacağım. Ancak Rusya'dan değil. Türkiye'den alacağım evi.

Hepinize teşekkürler aklımdaki fikirler netleşmeye başlıyor.