Ek kaynak belirttim. Başka bir şey yazmış mıyım? Yazmamışım. Sitemde hiçbir siteye karşı da kötüleyici laf bulunmamaktadır. Sen kimsin ben senin üzerinden nemalcam, benim kazancım bana yeter (hatta bir 20-30 kişiye daha yeter).
Art niyet olmadan ek kaynak belirttim, saygılı ol.
Kaynak belirttiğini bir açıklama yaparak dile getirseydin bunlar olmayacaktı. zaten o açıklamayı yapmadığın için senin saygın anlaşılıyor.