Cenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek kaynak belirttim. Başka bir şey yazmış mıyım? Yazmamışım. Sitemde hiçbir siteye karşı da kötüleyici laf bulunmamaktadır. Sen kimsin ben senin üzerinden nemalcam, benim kazancım bana yeter (hatta bir 20-30 kişiye daha yeter).

Art niyet olmadan ek kaynak belirttim, saygılı ol.
Kaynak belirttiğini bir açıklama yaparak dile getirseydin bunlar olmayacaktı. zaten o açıklamayı yapmadığın için senin saygın anlaşılıyor.