İkisini de okuyarak mı aynı olduğunu ima ederek link ekliyorsunuz ?
biz sizin yazılarınıza gelip kopya olduğunu bildiğimiz halde söylüyor muyuz?
Ben seocuyum ama vallahi seoculardan nefret eder duruma geldim. Özellikle seOros'nun ve seOliz in seohocasi.com üzerinden nemalanması oldukça itici bir durum. Biz sizin hiçbir konunuza karşı olsak bile gelip muhalif olmadık.
Ek kaynak belirttim. Başka bir şey yazmış mıyım? Yazmamışım. Sitemde hiçbir siteye karşı da kötüleyici laf bulunmamaktadır. Sen kimsin ben senin üzerinden nemalcam, benim kazancım bana yeter (hatta bir 20-30 kişiye daha yeter).
Art niyet olmadan ek kaynak belirttim, saygılı ol.
+ Ek olarak: Sen daha piyasada yokken ben yazı yazıyordum 2007-2008 yıllarında yazdım çoğu yazımı. Kopya olanları göster "benim" yazılarımdan.