Konu
eknomi.com sizce nasıl ?
11-09-2010, 16:58:41
#18
maksy
ekoonomi
yada
ekonoomi
olarak alsaydınız daha iyi olurdu gibime geliyor.
Eksik harf olacagına bi fazla olması yarar sağlar.
Vurgu EKO da olduğundan eksik harfi yanlış yerde kullanmışsınız.