ekoonomi yada ekonoomi olarak alsaydınız daha iyi olurdu gibime geliyor.
Eksik harf olacagına bi fazla olması yarar sağlar.

Vurgu EKO da olduğundan eksik harfi yanlış yerde kullanmışsınız.