blogger ile verilen emekler biraz boşa yani wordpress ile devam etmek daha mantıklı sanırım
Boşa Demek Yanlış Olur Çünkü Her Emeğin Karşılığı Vardır ama; Savaşa Giderken, Yanınıza Kuru Silah Almak Var, Top Tüfek Almak Var Mantığı ile Hareket Etmek En Doğrusu