Domainler için zaten
burda,
burda ve
burda satış konusu açmışsın. Defalarca konu açıp forumu çöplüğe çevirmekteki amaç nedir?
Sadece o 3 domain içinmi açmışım acaba ? Tarihlerine bakarmısın ? Polemiğe girmeyeceğim . Burada kaç tane yeni domain var ve elimdeki tüm satacağım domainleri aynı konuda satıyorum ? Onların birer kopyası olsa haklısın ama..