BEYZADE dediğinde haklısın dediğin olabilir. Bunun için araba ve arsalara bakacağım.

Yasin21 yaşadığım yer Rusya/ST.Petersburg. Burada ev almak çok zor bişeydir. Çünkü en ucuz 1 m2 evler 2 milyardan başlıyor. Çünkü Rusya'nın en gelişmiş şehirlerinden birisidir.

Ayrıca dediğiniz gibi arabalara bakacağım çünkü arabalar Türkiye'deki fiyatlarına göre tam yarı fiyatına.


Aslında şöyle bişey yapamaz mıyım? Rusya'da arabalar tam tamına Türkiye'deki arabalardan yarı fiyat ucuz. Ben bunu Türkiye'ye getirmek istesem gümrükten 40 milyar istiyorlar. Türkiye'de satsam olur mu? (bire arkadaşlar gümrükten araba geçirmek için en fazla 3 yaşında olması gerekli)