Asıl sen kimsin

o ne biçim konuşma öyle. Ben kullandığım işletim sistemime laf yaptırmam
Kardeşiö Microsoft hackleniyorda senmi hackliyorsun bu kadar çok konuşuyorsun. Hacklenmeyen sistem vardır emin olun. Bu dünyada herşey olur "ölümsüzlük" olmaz!
Öncelikle aşağıdaki patavatsızın sen kimsinki derken kendinide hiçe saydığını görüyorum ve onu muhattap bile almıyorum.
Muratson kardeş niyetim seni incitmek veya kırmak değil asla yanlış anlama beni;
Bu dünyada herşey olur "ölümsüzlük" olmaz! var diyorsun ; bütün siteler kurulur elbet ölürler. Elbet hacklenirler. Yani senin dediğidne yanlış ne sistemler çöktü ne bankalar hortumlandı, ne
Titanicler battı başka örnek vermeme gerek varmı ki..