Arkadaşlar lütfen saçmalamayın.
10 Yılı aşkın süredir uğraşıyorum bu işle bende çok site hackledim yalan söylemiyorum isteyenede zone kayıtlarımı p.m ile verebilirim.
Artık hack'i bıraktım security ile uğraşıyorum ve herkezin kafasına şunu sokmasını istiyorum, '' Hacklenmeyecek Sistem Yoktur '' .
Koskoca Microsoft Hackleniyor Siz Kimsinizki ?
Asıl sen kimsin

o ne biçim konuşma öyle. Ben kullandığım işletim sistemime laf yaptırmam
Kardeşiö Microsoft hackleniyorda senmi hackliyorsun bu kadar çok konuşuyorsun. Hacklenmeyen sistem vardır emin olun. Bu dünyada herşey olur "ölümsüzlük" olmaz!