emrecakilci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu dışı

oyunun içine etme diye -rep kim verdiyse erkek gibi özel mesaj atsın bekliyorum

ufacık erkekliği varsa.

bekliyorum...

konu dışı
Ben Vermedim Ama Gerçekten İçine Etme.. ! Bu Konuya Gelip Hatırlamıyorum Diyosun.

Sonrasında Oyunun Kuralına Uymayıp Soru Sormuyosun.

Ardındada Başkalarının Konusuna Girip Hiç Gülmedim Gibisinden Mesajlar Atıp Ortalığı Karıştırmaya Çalışıyosun

Her Neyse - Rep !


HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-5 gün kadar önce.
En son ne zaman tebrik kartı aldın?
3-4 Yıl Olmuştur.

En Son Ne Zaman Bilgisayarına Virüs Taraması Yaptırdın ?