konu dışı
oyunun içine etme diye -rep kim verdiyse erkek gibi özel mesaj atsın bekliyorum
ufacık erkekliği varsa.
bekliyorum...
konu dışı
Ben Vermedim Ama Gerçekten İçine Etme.. ! Bu Konuya Gelip Hatırlamıyorum Diyosun.
Sonrasında Oyunun Kuralına Uymayıp Soru Sormuyosun.
Ardındada Başkalarının Konusuna Girip Hiç Gülmedim Gibisinden Mesajlar Atıp Ortalığı Karıştırmaya Çalışıyosun
Her Neyse - Rep !
3-5 gün kadar önce.
En son ne zaman tebrik kartı aldın?
3-4 Yıl Olmuştur.
En Son Ne Zaman Bilgisayarına Virüs Taraması Yaptırdın ?