kendi dogrularim benim dogrularim baska dogrularin hepsi yanlistir diyorsunuz siz.
ben size demo adresin ftp sifresini vermeyi ve dosyayi oradan cekip sunucuya atmanizi tavsiye ettim.
simdi mantikli olarak dusunurseniz
orada calisan dosyanin burada calismamasi nedendir ?
orada calisiyorsa niye burada calismamaktadir?
orayla buranin arasindaki fark nedir?
ve hata dosyadamidir yoksa herhangibi kucuk ayrintidamidir arastirmak lazim?
siz bekleyemem diyorsunuz boyle karalama yapiyorsunuz diyorumki
karalama : calisan oyun dosyalarini calismiyor diye buraya yazmanizda bir karalamadir bilmiyorsaniz sizde ogrenmis olursunuz .
iyi forumlar.ortada sorun yok sorun yaratiyorsunuz.
diger satin alan arkadaslarin linklerini burada yayinlayamam .
istedikleri taktirde calismiyorsa diger satin alan arkadaslarda buradan calismiyor diyebilir.
halende diyorumki sorun sadece sizde var