Arkadaşım bak diğer sitelerin beni ilgilendirmez. Beni ilgilendiren tek şey bana sattığın ve internet explorerda çalışmayan formdur.
karalama demek haksız yere sena ithamda bulunmam demektir bunun anlamını bilmiyorsan öğren.
senin araştırmanı ömür boyu bekleyecek halim yok, şayet bir formu düzeltemeyip sorunu servera atıyorsan senin araştırdığın birşey yok demektir.
neye dayanarak diğerlerinde sorun yok diyorsun anlamadım.
http://www.oqame.com/ ie de giriş çalışmıyor.
http://www.savas16.com/ iede çalışmıyor.
varsa başka onlarıda kontrol edeyim ?