merhaba.

ogame.tc de de bu girisi ;
www.savas16.com da da
www.galaksisavasi.com
www.oqame.com
ve daha ornekleri cogaltabilecegimiz bircok sitede ayni girisi kullaniyoruz .

sizin siteyede ayni sekilde kurulumu yaptik.

fakat cozemedi demeniz bu konuyu bitirmis oldugu anlamini tasimakta benim gorusume gore.

msn den sordugunuzda bekleyin arastiriyorum sebeblerini dedim.

forumada gelip boyle bi cevap yazmaniz gercekten kabul edilemez.

demo adresler orada ve kurdugum diger kisiler bu sorundan sikayetci degil . oyle bir sorun olusmuyor sadece sizde boyle bi sorun var diyorsunuz.

ve gelip karalama kampanyasi olusturmaya calisiyorsunuz.

sorun iletirsiniz cozumunu beklersiniz , siz beklemeden cozmeye calisiyorsunuz.

iyi forumlar