vezirhan55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


msn ekledim online değilsiniz gelirseniz detayları konuşalım anlaşırsak devam ederiz bu şekilde vakit kaybı oluyor
kusura bakmayın görüşemedik. bayram dolayısı ile msn den birbirimize ulaşmamız pek olanaklı değil sanırım. msn den görüşmek isterseniz önceden bir saat belirtin o saatte gireyim. telefon numaramı pm ile gönderdim size. scripti beğendiyseniz, istediğiniz ekstra modülleride pm yolu ile iletin hazırlayıp demo göstereyim.