Hocam şimdi anladım ki benım kodumda bir problem yok ben logic hatası yapmısım malasef :S

Yapmak istediğimi anlatıyım sizlere vbulletinde 5 kere yanlıs giris yapıldıgında 10 dk bekletiyor sizi giriş için buna benzer bişi yapayım dedım

Kodum Aslında çalışıyor ama function sureklı çağırmak gerekiyor sayfa ,ama sayfayı yenilediğim zaman kod tekrardan 1 oluyor :S
Session kullanarak deneyım dedım ama gene aynı şekilde 1 oluyor