tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
EFT merkezi gibi kullananların hesaplarını kapatabiliyorlar da,içeride paranız da olsa hak talep edemiyorsunuz.

Bkz. : Kuzenim

Ben de onu sormuştum herhangi bir problem olmaz denmişti, konuşmalar kaydedildiğinden hak talebinde bulunabilirim..