aven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sordum eft merkezi gibi kullananların parasını 1 gün bekletip yatırıyorlar bunu bizzat kendilerinden öğrendim
EFT merkezi gibi kullananların hesaplarını kapatabiliyorlar da,içeride paranız da olsa hak talep edemiyorsunuz.

Bkz. : Kuzenim