Konu
Dispute yedim.
10-09-2010, 11:13:27
#2
07melih
lütfen yorum yapacak arkadaşlar önerilerini pm aracaılığı ile yollarlarsa dolandırıcılarında ekmeğine bal sürmemiş oluruz.