sdelta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
’ < > gibi karakterlerin html karşılığı yazdığınız koddaki gibidir. database e de bu şekilde yazılır. Bu şekilde yazılması da güvenlik açısından çok daha iyidir.
Ama ben istemiyorum Bi yolu yok mudur?
cevabınız için teşekkür ederim