R10'a bayağıdır girmiyordum.Şimdi girdim birisi - rep vermiş birisi "eğlensin" gibi kelimeler kullanmış.
Biz burada imla hatasını uyarıyoruz adam - rep veriyor.

bu işaretin de neresi kızmaksa anlayamadım hala.
Desdek değil Destek
Birisi bu mesajın daha düzgünü nasıl olur onu yazsın da ben de yanlışımı anlamış olayım.