bilge adamların sitesi burası koptalgel
neyse konuya dönelim.
Bi arkadaş pm yollamış ders başı 2$ öde herkesin yazısını kabul etme kendin değerlendir demiş açıkcası fikir güzel.
Başka fikirleri olan var mı arkadaşlar. Benimde bi kaç fikrim var bakalım bekliyorum şuanda sizin görüşlerinizi.