Ömer Hocam ;
Öncelikle Gerçekten Bu Eğitim Hakkında Açık Net Düzgün Bir Türkçe İle Anlatabilecek Video'ya Çekmeniz Gerekecetir. Eğitim Kadronuzun Yaş Ortalaması +25 ve Bilgili Olursa Sizin Açınızdan Daha İyi Bir İzlenim Yaratacağına Eminim ki Zaten Ömer Delipoyraz da Basit Bir İsim Değil Sayenizde. Tavsiyem Şu Şekildedir :
1 ) - Bilgili , Türkçesi ve Anlatımı iyi Olan +25 Çalışma Arkadaşları
2 ) - Güzel ve Hoş Bir Sistem Kodlanmalı
3 ) - Bilgisayar Üzerine Sadece Windows ( xp win7 vista ) Değilde Macintosh Dersleride Ekleyebilirsiniz ( Bu Konuda Yardımcı Olmaya Hazırım )
4 ) - Sistem ve Ekip Tamamlandıktan Sonra Eğitmen ve Bilgisayar Tamir Bakım ve Onarımları Gibi Sitelere REKLAM verdiğiniz de Neden Bilge Adam Üstte Çıkmasın
5 ) - Şimdi ki Gençlerin Anlamadığı ve Başaramadıkları Yani işin Püf Noktası Olan Şey İse Sadece Sabır.
Hayırlı Bayramlar Dilerim Ömer Bey
Saygılarımla