Türksel in güçü= Benim ödediğim faturalar.
13 senedir olan hat a fatura hariç hala hiç bir şey yollamıyorlar.
Bir keresinde puan ile hediye alma vardı 5.000 puan ile çekiliş aldık onla da 2002 yıllında sim plus+ kart çıktı onuda ekstra 3 ayda zor verdi.