By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar kalktık abdestimizi aldık hazırlandık ettik başka bi sitede şerefsizler adanada 7.10 da okunacak yazmış. kaçırdık namazı haliyle. allah bu bayram bayram o saati uyduranların bin türlü belasını versin.

http://www.nethaber.com/Toplum/12400...ACTA-kilinacak


******** oğlu şerefsizler.
Her zaman için erkenden gitmek iyidir

Bende oraya bakmıştım ALLAH'tan 6.30'da çıktım evden.