valla evet haksızım

aslında haksız degilde sadece ufak bi çakallık diyeLim

bı kac kez aynı bu paralar ykın ödeme aldım

ama çokda banlandım
not : 10 dk önce geldi mail.
Hocam o çakallığı pm'ler misin

Gece 2'den sonra gelmiştir mail.. 2 arkadaş daha banlanmış yakın saatlerde gelmiş onlara da.