Ben Pentax k20d sahibi olarak kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar. Macro çekmek için birçok yöntem vardır. Eğer bütçeniz iyi ise en güzeli makro lens almaktır. Ama yok iyi değilse lensi bodye ters takarakta harika makrolar çekilebilir. Ben makro çekerken 3 yöntem kullanıyorum.

1. 18-55 kit lensime 50mm 1.7 lensimi ters takarak çekiyorum.
2. pentax 50mm1.7 lensi bodye direk ters bağlayarak çekiyorum.
3. Ebaydan aldığım 7 dolarlık makro tüple. ( beklenilenden daha iyi sonuç veriyor fakat dikkatli kullanmak lazım)