arkadaşlar şöyle bir fikrim var;
vodafone 8 tl cepnetciler olarak burda toplanıp vodafoneye toplu mail gönderimi yapalım ve mailde şöyle bir istekte bulunalım:
Aylık 8 tl olan cepnet paketi uygulamanız çok güzel ancak size şöyle bir önerimiz olacak;
Bize 8 tl ye verdiğiniz 128kbps hızında sınırsız cepnet paketine alternatif bir paket.Bu pakette şöyle olabilir "cepnetplus" Yani aylık 8 tl değilde 12 tl veya 15 tl ye 256 kbps veya biraz daha yüksek hızda bir internet hizmeti tarafınızdan bize sunulabilir.
Ne dersiniz Hoş olmaz mıydı?