ozanalkancomtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
pm gönderildi.bilginize.
arkadası kesınlıkle tavsıye ederım codlaması gerek anlayısı gerek efendılıgı yonunden 10/10 verırım calıstım hatta bana dernek scrıptı yaptı ve suan 1 tek sorun bıle yok hala takıldıgım konularda yardımcı olur eger sıkıntı yasamak ıstemıyorsan gercekten arkadası tavsıye ederım... Ben kefilim!