ilk ben olayım.
güzel bi olay hocam, tebrik ederim
bende katılabilirmiyim
beni de yazar mısın
Hocam beni de katarsanız çekilişe sevinirim

Güzel bir etkinlik...
Ben de katılmak isterim.
Benıde yazarmısın. Teşekkürler.
bende oluyum
Hepiniz Eklendiniz. Başarılar.