SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ne rezillik ya bare beta4ün üstüne kur onuda yapmıyor ayrıca kuruyor beta5i oturup bide öncekini kaldırıyoruz
valla ben hiç indirmedim kendisi güncelledi. Öylede bi sorunum olmadı yani