Konu
Bu Yerleşimde bir sorun varmı ?
08-09-2010, 08:03:43
#3
ugrboz
Bally adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://img409.imageshack.us/img409/7752/111eq.jpg
Adsense işine yeni girdim girer girmez banlanmayalım
Yanlış birşey yapmışmıyım ?
Sorun çıkarmaz yerleşim mesajın üstüne 468*60 reklam koyarsan daha iyi olur.
Ayrıca bilgi olarak söylüyorun bir sayfada 3 baglantı birimi 3 reklam birimi 2 arama kutusu kullanabilirsin.