Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu siteme Adsense reklamı aldım. Ancak bu reklamı siteye yerleştirdikten sonra sitede gözle farkedilir biçimde yavaşlama oldu. Firefox'un saol alt köşesinde ad2.google.... türünden bir yazı 40-45 sn. kalıyor ve açılması gayet uzun sürüyor. Aynı şekilde başka siteme de kod ekledim onda da böyle bir olay yaşadım. Bunun çözümü var mıdır? Yoksa sorun sadece benden mi kaynaklanıyor?