Konu
Kazançlarda düşüş var...(Yada bu normal mi?)
08-09-2010, 00:38:57
#18
eslao
ben diyorumki bu zayıflama hapı otu vs ıvır zıvır satan adamların bannerlerini sitemize koyalım bu adamlar da adsenseye reklam vermekten vazgecsinler biz de kurtulalım fazla oldular artık. gören bilen de tüm Türkiye şişko sanacak